"Όχι"! Δεν είναι καταραμένη λέξη

Ήξερες ότι... 

Μπορείς να είσαι ένας ευγενικός άνθρωπος με καλή καρδιά και ωστόσο να λες "όχι"!


Το να λες "όχι" και να βάζεις όρια μπορεί να είναι δύσκολο γιατί:

  • Φοβάσαι την απόρριψη.
  • Πιστεύεις ότι το να αγαπάς κάποιον σημαίνει να λες πάντα "ναι".
  • Νομίζεις ότι χρειάζεσαι κάποια δικαιολογία για να πεις "όχι".
Παρόλα αυτά, υπάρχουν έξυπνοι τρόποι να πεις... ΟΧΙ

Βάλε προτεραιότητες
  • Θα κοιτάξω το πρόγραμμά μου και θα σου απαντήσω σε λίγο.
  • Ίσως! Δώσε μου λίγο χρόνο να το σκεφτώ,
Να είσαι ειλικρινής
  • Θα ήθελα αλλά δεν μπορώ.
  • Όχι. Δεν θέλω.
  • Ακούγεται ωραίο όμως δεν μπορώ.
  • Έχω προγραμματίσει κάτι άλλο.
Δείξε καλοσύνη
  • Μου αρέσει η προσφορά σου αλλά πρέπει να αρνηθώ
  • Με τιμά η σκέψη σου, παρόλα αυτά δεν γίνεται.
  • Καταλαβαίνω ότι με χρειάζεσαι, όμως αυτή τη φορά δεν μπορώ.
  • Δεν μπορώ να κάνω αυτό που μου ζητάς, αντ' αυτού μπορώ...
Και να θυμάσαι ότι...
  • Αν δε σεβαστείς τον εαυτό σου, δεν μπορείς να κάνεις τους άλλους να σε σεβαστούν.
  • Στο τέλος της ημέρας, σημασία έχει να τα έχεις καλά με τον εαυτό σου.
Ε.Μ

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ευαισθητοποίηση της σχολικής κοινότητας με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Ψυχικής Υγείας

Ημέρα κατά της Σχολικής Βίας και του Εκφοβισμού

Γονεϊκή Αυτοφροντίδα και Γονεϊκή Εξουθένωση